მისანიჭებელი კვალიფიკაცია - ეკონომიკის დოქტორი.
პროგრამის მოცულობა - სასწავლო კომპონენტი არანაკლებ 60 კრედიტი, სწავლის ხანგრძლივობა არანაკლებ 3 წელი.
სწავლების ენა - ქართული.
სწავლების საფასური - 4000 ლარი.
პროგრამის სტატუსი - აკრედიტებული.
სადოქტორო პროგრამის მიზანია უახლეს მიღწევებზე დამყარებული ცოდნის საფუძველზე კონკურენტუნარიანი, ადგილობრივ და საერთაშორისო შრომის ბაზარზე ორიენტირებული, ეკონომიკის დოქტორების მომზადება ისეთი უნარებით, როგორიცაა:
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია - არქეოლოგიის დოქტორი.
პროგრამის მოცულობა - სასწავლო კომპონენტი არანაკლებ 60 კრედიტი, სწავლის ხანგრძლივობა არანაკლებ 3 წელი.
სწავლების ენა - ქართული.
სწავლების საფასური - 4000ლარი.
პროგრამის სტატუსი - აკრედიტებული.
პროგრამის მიზანია:
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია - სოციალური მეცნიერებების დოქტორი.
პროგრამის მოცულობა - სასწავლო კომპონენტი არანაკლებ 30 კრედიტი, სწავლის ხანგრძლივობა არანაკლებ 3 წელი.
სწავლების ენა - ქართული.
სწავლების საფასური - 4000 ლარი
პროგრამის სტატუსი - აკრედიტებული.
სადოქტორო პროგრამის მიზანია, ადგილობრივი და საერთაშორისო სამეცნიერო სფეროსა და უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებებისათვის, სოციალურ მეცნიერებათა მიმართულებით, მაღალკვალიფიციური აკადემიური კადრების მომზადება ისეთი უნარებით, როგორიცაა:
მისანიჭებელი კვალიფიკცია - თეოლოგიის დოქტორი.
პროგრამის მოცულობა - მიენიჭება საგანმანათლებლო პროგრამის სასწავლო კომპონენტის (55 კრედიტი) და კვლევითი კომპონენტის შესრულების შემთხვევაში; პროგრამის ხანგრძლივობაა არანაკლებ 3 წელი.
სწავლების ენა - ქართული.
სწავლების საფასური - 4000 ლარი.
პროგრამის სტატუსი - აკრედიტებული.
პროგრამის მიზანია:
თეოლოგიის - ეკლესიის ისტორიის დარგში პროფესიონალი აკადემიური კადრის - დოქტორის მომზადება, რომელიც დამოუკიდებლად აწარმოებს ორიგინალურ, თეორიული თუ პრაქტიკული ღირებულებების მქონე სამეცნიერო კვლევებს, მოახდენს თეოლოგიური მიმართულებების და საქართველოს ეკლესიის ისტორიის საკითხების კორელაციას, შესაბამისი ისტორიული მოვლენების თეოლოგიურ ინტერპრეტაციას და გარკვეული რელიგიური პროცესების ისტორიული გარემოებების დადგენას და განმარტებას; უზრუნველყოფს შესრულებული კვლევების ინტერნაციონალიზაციას და მის ინტერდისციპლინურ ხასიათს, ინკლუზიური თანამშრომლობისა და დიალოგის ხელშეწყობას, თეოლოგიური, ისტორიული, სოციოკულტურული და ლინგვისტური პერსპექტივების ინტეგრირებას.