25 მარტ

ცვლილება

„ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებისა და უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 4 მაისის №65/ნ ბრძანებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე
24 მარტ

ყურადღება ცვლილებაა

„საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის №99/ნ ბრძანებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე
23 მარტ

ყურადღება ცვლილებაა

მოგესალმებით,

გაცნობებთ, რომ საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრის 2020 წლის 18 მარტის №33/ნ ბრძანებით ცვლილება შევიდა 2019 წლის 10 აპრილის №69/ნ ბრძანებაში.

გთხოვთ იხილოთ თანდართული ფაილი (ბრძანება)
ყველა სიახლე

დაგეგმვა

დაგეგმვა (Plan)

უნივერსიტეტის სტრატეგიისა და მომხმარებლებისა და სხვა დაინტერესებული პირების მოთხოვნების შესწავლისა და ანალიზის შედეგად დგინდება ცალკეული სამუშაო პროცესის, ფუნქციის ან სამუშაოს კონკრეტული მიზნები და ამოცანები. ამრიგად, დაგეგმვის პროცესი უნდა მოიცავდეს მიზნების დასახვას, შესაბამისი რესურსების განსაზღვრას, გაწერილ ქმედებებს თითოეული მიზნის მისაღწევად და შესრულებული სამუშაოს პერიოდული შეფასების სქემას დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად.

დაგეგმვა ხდება ხანგრძლივ და მოკლევადიან პერსპექტივაში გარკვეული შედეგების მიღწევის მოთხოვნის ფორმით. უნივერსიტეტის საქმიანობა უნდა იგეგმებოდეს სტრატეგიულ, ფუნქციონალურ, ოპერატიულ და ინდივიდუალურ დონეებზე. თითოეულ დონეზე შექმნილი გეგმა სასურველია მოიცავდეს მოქმედების მიზნებს, მიზნების მიღწევის გზებსა და შესრულების ვადებს, შესაბამის რესურსებსა და შესაძლებლობებს, სავარაუდო შედეგებსა და შედეგების შეფასების ინდიკატორებს. ამასთან, დაგეგმვა უნდა პასუხობდეს შემდეგ კითხვებს:

-         რა მოითხოვება და რა შედეგების მიღება არის აუცილებელი?

-         რა ცვლილებების და ქმედებების განხორციელება არის ამისთვის საჭირო?

-         რა ინფორმაცია და რესურსი გვაქვს და რა მოითხოვება დამატებით?

-         რა პოტენციური წინააღმდეგობა შეიძლება შეგვხვდეს განხორციელების პროცესში?

პასუხები აღნიშნულ კითხვებზე მოგვცემს პროცესის ან სამუსაოს დაგეგმვის საშუალებას, რის შემდეგაც გადავალთ ციკლის შემდეგ ეტაპზე.