ქართულენოვანი პროგრამები

კვალიფიკაცია:  ეკონომიკის მაგისტრი        

მიმართულება:  ბიზნესი და ეკონომიკა

პროგრამის მოცულობა: 120 კრედიტი

პროგრამის საფასური: 2250 ლარი

პროგრამის სტატუსი:  აკრედიტებული

დაფინანსება: გრანტის მოპოვების შემთხვევაში, ფინანსდება სახელმწიფოს მხრიდან

სწავლების ენა -  ქართული

პროგრამის მიზანია სოციალური და ეთიკური პასუხისმგებლობებით აღსავსე, ინოვაციებზე დამყარებული თეორიული ცოდნის, სამეცნიერო კვლევის განმახორციელებელი, დამოუკიდებელი კრიტიკული აზროვნების, შემოქმედებითი და პრაქტიკული მუშაობის უნარების მქონე, კონკურენტუნარიანი და მაღალკვალიფიციური ეკონომიკის მაგისტრების მომზადება, რომელთაც ექნებათ: მიკროეკონომიკის, მაკროეკონომიკის, თანამედროვე ეკონომიკური თეორიების, ეთიკური ეკონომიკის, ცოდნის ეკონომიკის, ეკონომეტრიკის, მენეჯერული ეკონომიქსის, ეკონომიკური პოლიტიკის, ეკონომიკური განვითარების, ეროვნულ ანგარიშთა სისტემის, საერთაშორისო ეკონომიკის ღრმა და სისტემური ცოდნა და შეძლებენ ორიგინალური თეორიული და ეფექტიანი პრაქტიკული იდეების შემუშავება-განვითარებას, უცნობ ან მულტიდისციპლინარულ გარემოში წარმატებულ საქმიანობას.

კვალიფიკაცია: მასობრივი კომუნკაციის მაგისტრი         

მიმართულება: სოციალური მეცნიერებები ( გარდა ეკონომიკისა)  

პროგრამის მოცულობა: 120 კრედიტი

პროგრამის საფასური: 2250 ლარი

პროგრამის სტატუსი:  აკრედიტებული

დაფინანსება:   გრანტის მოპოვების შემთხვევაში, ფინანსდება სახელმწიფოს მხრიდან

სწავლების ენა - ქართული.

პროგრამის მიზანია:

  1. მასობრივი კომუნიკაცია/ჟურნალისტიკის სფეროში შემოქმედებითი ხედვისა და ანალიტიკური აზროვნების მქონე კონკურენტუნარიანი სპეციალისტის მომზადება, რომელიც შეძლებს ლოკალურ და გლობალურ საინფორმაციო სივრცეში მომხდარი, მიმდინარე თუ მოსალოდნელი ფაქტების, მოვლენებისა და აქტუალური საკითხების გაშუქებას, გაანალიზებას, კომენტირებასა და პროგნოზირებას შესაბამისი მეთოდების დახმარებით;
  2. მაგისტრანტისთვის თანამედროვე მედიის განვითარებისა და ტრანსფორმაციის ახალი და უახლესი ტენდენციების, საერთაშორისო პლატფორმებთან, კონტენტის ბირჟებთან დაკავშირებისა  და ინოვაციური მასალების შეთავაზების სწავლება;
  3. 3. ციფრული მედიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე, მაგისტრანტისთვის თანამედროვე მედიის აქტუალური მიმართულებების  სისტემური ცოდნის მიცემა,  რომლითაც შეძლებს   მედიის მართვას, ოპტიმალური გადაწყვეტილების მიღებას, მედიის ტრენდული პრობლემების კრეატიულად და დამოუკიდებლად  გადაწყვეტას.