2022 წელს, განხორციელებული რებრენდინგის შედეგად, საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის - ლოგო და გერბი შეიცვალა. ლოგოდ უნივერსიტეტის დასახელების აბრევეატურა „სტუ“ შეირჩა
ფაკულტეტებისათვის განისაზღვრა განმანსხვავებელი სიმბოლო: აბრევიატურის ელემენტი "ტ", რადგან დასახელებაში მთავარი განმასხვავებელი სიტყვა „ტექნიკური“ უნივერსიტეტის არსს გამოხატავს და სწორედ მასშია გადმოცემული თითოეული ფაკულტეტის შინაარსი და მახასიათებლები. საინჟინრო ეკონომიკის, მედიატექნოლოგიებისა და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი ინსპირაცია მისივე მრავლფეროვნება გახდა, რომელიც აერთიანებს როგორც კლასიკურ, ისე არასდტანდარტულ დეტალებს.