04 ივნ

ჩვენი პროფესორის წარმატება

საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის საფინანსო და საბანკო ტექნოლოგიების დეპარტამენტის პროფესორი რატი ბურდიაშვილი საქართველოს ჩემპიონია სპორტულ ბრიჯში!
02 ივნ

ტექნიკურ უნივერსიტეტში „დიდი იდეების გამოწვევა 2020“-ის გამარჯვებული ტოპ 10 იდეა გამოვლინდა

საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში კონკურსის - „დიდი იდეების გამოწვევა 2020“ შემაჯამებელი ონლაინ ღონისძიება გაიმართა. ჟიურის გადაწყვეტილებით, გამარჯვება მოიპოვა იდეამ - Contacting Agro-Cam, რომლის ავტორები ტექნიკურ უნივერსიტეტის ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის სტუდენტები არიან, - ამის შესახებ ინფორმაციას სტუ-ის საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტი ავრცელებს
02 ივნ

სტაჟირების სახელმწიფო პროგრამის გაზაფხულის ნაკადი სექტემბრამდე გადაიდო

სტაჟირების სახელმწიფო პროგრამის გაზაფხულის ნაკადი სექტემბრამდე გადაიდო - ეს გადაწყვეტილება სსიპ საჯარო სამსახურის ბიურომ ქვეყანაში შექმნილი ვითარების გამო მიიღო
01 ივნ

ინტერვიუ საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის რექტორთან, პროფესორ დავით გურგენიძესთან

ტექნიკური უნივერსიტეტის სტუდენტებს, პანდემიის პირობებში, სწავლის საფასურის გადაუხდელობის გამო, სტატუსი არ შეუჩერდებათ

01 ივნ

ლევან კლიმიაშვილი - ტექნიკურ უნივერსიტეტში შუალედური გამოცდების ჩატარება გენერალური რეპეტიცია იყო ფინალური გამოცდებისთვის

საქართველოს ტექნიკურმა უნივერსიტეტმა, პანდემიის პირობებში, უმოკლეს პერიოდში შეძლო სასწავლო პროცესი ელექტრონულ ფორმატში გადაეტანა.
28 მაი

„ასოცირების 6 წელი საქართველოსთვის“

კვლევითი პროექტების კონკურსი სტუდენტებისა და დოქტორანტებისათვის - “ასოცირების 6 წელი საქართველოსთვის”
ყველა სიახლის ნახვა

ბოლონიის თემატური პრიორიტეტების განსაზღვრა

09/18/2019

ბოლონიის თემატური პრიორიტეტების განსაზღვრა

ბოლონიის სამეთვალყურეო ჯგუფის (BFUG) ბუქარესტის 2019 წლის აპრილის შეხვედრაზე ორგანიზატორებმა წარმოადგინეს კონცეფცია - „ევროპის უმაღლესი განათლების სივრცის მომავალი: გვახსოვდეს წარსული, განვჭვრიტოთ მომავალი“, რომლის ძირითადი მიზანია ევროპის უმაღლესი განათლების სივრცის „მმართველობისა და თემატური პრიორიტეტების განსაზღვრა 2020 წლის შემდეგი პერიოდისათვის“. რა ძირითადი ცვლილებები/გაუმჯობესება იქნება აუცილებელი უმაღლეს განათლებაში, იმისთვის რომ 2030 წლისთვის უნივერსიტეტებს მიეცეთ შესაძლებლობა, ითამაშონ საკუთარი ფუნდამენტური როლი საზოგადოების ფორმირებაში; რა უნდა იყოს სამომავლო ძირითადი პრიორიტეტები? ეს ის ძირითადი თემებია, რომლებზეც გაკეთდება აქცენტი ევროპის უმაღლესი განათლების სივრცის რომის 2020 წლის მინისტერიალზე. ბუქარესტის შეხვედრაზე შემოთავაზებული პრიორიტეტები დაჯგუფდა შვიდ ზოგად თემად, რომლებიცაა: უმაღლესი განათლების სოციალური როლი; ჩართულობა უმაღლეს განათლებაში; ინოვაციური, მოქნილი და სათანადო სწავლა და სწავლება; მთელი ცხოვრების მანძილზე სწავლა; დიგიტალიზაცია; ინტერნაციონალიზაცია და მობილობა; მმართველობა და ავტონომია.
სტუ-ს ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის აკადემიურმა, მოწვეულმა და ადმინისტრაციულმა პერსონალმა იმსჯელა, თუ რა ძირითადი ცვლილებები იქნება აუცილებელი უმაღლეს განათლებაში, იმისათვის, რომ 2030 წლისთვის უნივერსიტეტებს მიეცეთ შესაძლებლობა, შეასრულონ ფუნდამენტური როლი საზოგადოების ფორმირებაში. ვფიქრიბთ, ავტორიზაციისა და აკრედიტაციის სტანდარტების შესაბამისობის მიზნით, ჩვენი უნივერსიტეტისათვის პრიორიტეტულია: 1. უმაღლესი განათლების სოციალური როლი, ინოვაციური, 2. მოქნილი და სათანადო სწავლა და სწავლება, 3. მმართველობა და ავტონომია, რომლებზეც უნდა გაკეთდეს აქცენტი ევროპის უმაღლესი განათლების სივრცის რომის 2020 წლის მინისტერიალზე.