03 თებ

უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის სტანდარტების შეფასების სახელმძღვანელო


უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის სახელმძღვანელოს მიზანია, დაეხმაროს უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებს უკეთ გაიგონ აკრედიტაციის სტანდარტების მოთხოვნები. აღნიშნული სახელმძღვანელო დაეხმარება როგორც აკადემიურ, ასევე ადმინისტრაციულ პერსონალს უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამების შექმნასა და/ან განვითარებაში. თუმცა, აღსანიშნავია, რომ სახელმძღვანელოში მოცემული ინფორმაცია არ არის ყოვლისმომცველი და ატარებს სარეკომენდაციო ხასიათს.

იხილეთ სახელმძღვანლო 




25 დეკ

ცვლილება

უნივერსიტეტის აკადემიური საბჭოს2018 წლის 21 დეკემბრის № 01-05-04/340 დადგენილებით შევიდა ცვლილებებიაკადემიური საბჭოს 2017 წლის 10 ნოემბრის № 2627 დადგენილებაში „სასწავლო კურსის (საგნის) კოდის მინიჭების წესის დამტკიცების შესახებ“. ცვლილებები შევიდა დადგენილების მე-4 და წესის მე-9 და მე-10 პუნქტებში. ცვლილებები არ ეხება კოდის სტრუქტურასა და შინაარსს.მნიშვნელოვანი და საყურადღებო ცვლილება შეტანილია წესის მე-10 პუნქტში.
დადგენილების კოდიფიცირებული ვერსია განთავსებულია ვებ-გვერდზე http://gtu.ge/quality/Files/Pdf/dadgenilebiani.pdf
20 დეკ

გილოცავთ

გილოცავთ ახალ წელს
ყველა სიახლე

ფორმები

ბაკალავრიატის ქართულენოვანი საგანმანათლებლო პროგრამის ფორმა PDF | Do  


Bachelor’s Degree Program PDF | Doc 


ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ПРОГРАММА БАКАЛАВРИАТА   PDF | Doc

მაგისტრატურის ქართულენოვანი საგანმანათლებლო პროგრამის ფორმა PDF | Doc 

 

Образовательная программа магистратуры PDF | Doc 


Master's Educational Program PDF | Doc 



დოქტორანტურის ქართულენოვანი საგანმანათლებლო პროგრამის ფორმა PDF | Doc


Doctoral Educational Program PDF Doc


სასწავლო კურსის პროგრამის (სილაბუსი) ფორმა PDF | Doc

Training Course Program (Syllabus) PDF | Doc

Программа учебного курса (Силлабус)  PDF | Doc

უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამის აკრედიტაციის თვითშეფასების ანგარიშის ფორმა  PDF   Doc

პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის აკრედიტაციის თვითშეფასების ანგარიშის ფორმა

უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის სტატუსის მაძიებლის თვითშეფასების ფორმა



კითხვარები

სტუდენტის მიერ პედაგოგის შეფასების კითხვარი