13 დეკ

შეხვედრა ბიზნესომბუდსმენთან

2018 წლის 18 დეკემბერს (სამშაბათი) 15 საათზე სტუ-ს ცენტრალურ ბიბლიოთეკაში (ადმინისტრაციული კორპუსი) სტუ-ს ბიზნესისა და სამართლის ინსტიტუტის ინიციატივით ჩატარდება შეხვედრა საქართველოს ბიზნესომბუდსმენთან ბატონ ირაკლი ლექვინიძესთან.
12 დეკ

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის პროფესორის წარმატება

ავსტრიის სამეცნიერო საზოგადოების მიერ გამოცემულმა ჟურნალმა „European Journal of Economics and Management Sciences“, რომელსაც ტომსონ როიტერის სააგენტოს მიერ მინიჭებული აქვს იმპაქტ-ფაქტორი, ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის ასოცირებული პროფესორი, მაია ჩეჩელაშვილი აირჩია თავისი რედკოლეგიის წევრად.
07 დეკ

საჯარო ლექციების ციკლი

10 დეკემბერს, 16 სთ-ზე სტუ-ში ტარდება საჯარო ლექცია თემაზე: „ევროპის ეკონომიკური და სოციალური კომიტეტის და სამოქალაქო საზოგადოების როლი ევროპის ინტეგრაციაში“. ლექციას ატარებს ევროკომისიის წარმომადგენელი საქართველოში, ევროპის ეკონომიკური და სოციალური კომიტეტის პრეზიდენტი, ჰენრი მალოსი.
27 ნოე

გამოცდების ცხრილი

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის 2018-19 სასწავლო წლის პირველი   სემესტრის  შუალედური გამოცდების ცხრილი
26 ნოე

კონსულტაციების გრაფიკი

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის პროფესორ-მასწავლებელთა კონსულტაციების გრაფიკი (2018-2019 წ. I სემესტრი)
22 ნოე

მივლინების ანგარიში

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის საჯარო მმართველობისა და ელექტრონული ბიზნესის დეპარტამენტის ხელმძღვანელის პროფ. გ.იაშვილის იტალიის ქ.რომში მივლინების ანგარიში
სიახლეების სრულად ნახვა

სტუდენტთა საყურადღებოდ!

04/13/2018

სტუდენტთა საყურადღებოდ !

შპს „4 ფინანსი“ (საქართველოში ფუნქციონირებს 2013 წლიდან, მისი ერთ-ერთი პროდუქტით: Vivus.ge) აცხადებს ვაკანსიას „ქოლ-ცენტრის ოპერატორი“-ს პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი - თბილისი
სამუშაო გრაფიკი - ნახევარი განაკვეთი, კვირაში 5 სამუშაო დღე, დღეში 4 საათი და 2 დასვენების დღე
სამუშაო დრო: 11:00-15:30, 12:00-16:30 და 16:30-21:00 შესაძლებელია დროის შერჩევა.
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი.


ძირითადი მოვალეობები:
• კლიენტის სატელეფონო მომსახურება (არსებული და პოტენციური კლიენტების ინფორმირება კომპანიის პროდუქტისა და სერვისების შესახებ)
• ელ. ფოსტისა და „chat“- ის საშუალებით კლიენტისათვის კონსულტაციის გაწევა
• მონაცემთა ბაზაში ინფორმაციის გატარება

მოთხოვნები:
• III და IV კურსის სტუდენტები ან უმაღლესი განათლება
• მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
• ქართული და რუსული ენების გამართულად ცოდნა
• სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა
• კარგი კომპიუტერული უნარ-ჩვევები
• პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, სიზუსტე და კონცენტრაციის უნარი
• კომუნიკაციის კარგი უნარი, დაგეგმვისა და დამოუკიდებელად მუშაობის უნარი


დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გააგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: hr@vivus.ge ან მოიტანოთ CV მენეჯერის სამსახურში - 708ა ოთახი.
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შეგაქვთ განაცხადი, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა.

გისურვებთ წარმატებას!