15 ივლ

სტუდენტთა საყურადღებოდ!

შოთა რუსთაველის ფონდის მხარდაჭერით 25-26 ივლისს კავკასიის უნივერსიტეტში ორგანიზებულ კონფერენციაზე, 26 ივლისს ჩანიშნულია სტუდენტების და ახალგაზრდა მკვლევარების სტატიების/სტატიების თეზისების მოსმენა
12 ივლ

სტუდენტთა საყურადღებოდ!

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტზე დაწესებულია სამი სახელობითი სტიპენდია:
 ნიკო ნიკოლაძის, დავით სარაჯიშვილის და აკაკი ხოშტარიას.
სტიპენდიის ოდენობა განისაზღვრა 100 ლარით თვეში სასწავლო სემესტრის შედეგების მიხედვით.
12 ივლ

შეხვედრა ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტზე

საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი მონაწილეობს ევროკავშირის მიერ დაფინანსებული ERASMUS+ პროგრამის პროექტში “ECOMODE - ეკო-ინოვაციური ბიზნეს მოდელის განვითარების ხელშეწყობა სტუმარმასპინძ¬ლო¬ბა¬ში მცირე და საშუალო საწარმოებისათვის” (Fostering Eco – Innovative Business Model Development in SMEs in Hospitality Industry).
10 ივლ

დოქტორანტის მარინე დგებუაძის ანგარიში

საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის დოქტორანტის მარინე დგებუაძის გერმანიაში, ქ. ზაარბრუკენში ვიზიტის ანგარიში
01 ივლ

დასკვნითი სამაგისტრო გამოცდების ცხრილი

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის 2018-19 სასწავლო წლის მეორე    სემესტრის სამაგისტრო  პროგრამის დასკვნითი  გამოცდების ცხრილი
30 ივნ

პროგრამები ქართული უმაღლესი სასწავლებლების ინტერნაციონალიზაციისათვის

DAAD - გერმანიის აკადემიური გაცვლის სამსახურმა 2019 წლის 27 ივნისს უმაღლესი სასწავლო დაწესებულებებისათვის განხორციელებული პროგრამებისა და პროექტების პრეზენტაცია წარადგინა სასტუმრო Ambassadori-ში.
ყველა სიახლის ნახვა

საჯარო ლექციების ციკლი

06/21/2019

25 ივნისს, 12:00 საათზე, 710ა აუდიტორიაში ნანა ჩიქოვანი წაიკითხავს საჯარო ლექციას თემაზე:
"ბრენდის ახალ ბაზარზე შესვლის, გადარჩენის მთავარი ფაქტორები, სტრატეგიები და მაგალითები".
ლექციის ფარგლებში განხილული იქნება ბრენდის ბაზარზე შესვლის სტრატეგიული მიდგომები და წარმატების მიღწევისთვის აუცილებელი ფაქტორები.
ასევე, ყურადრება დაეთმობა კომპანიის კვლევების შედეგების გაცნობას და საქართველოს ბაზარზე ბრენდის წარმატებული შესვლის პრაქტიკული შემთვევები.
ნანა ჩიქოვანი Japan Tobacco International-ის მარკეტინგის სამსახურის ხელმძღვანელი და კავკასიის რეგიონის ბრენდის ჯგუფის მენეჯერია.
პასუხისმგებელია სტრატეგიული გეგმების ჩამოყალიბებაზე და ბაზარზე მათი განხორციელების უზრუნველყოფაზე კავკასიის რეგიონში (საქართველო, სომხეთი, აზერბაიჯანი). ამჟამად, 22 პროფესიონალი გუნდის პორტფოლიოს ხელმძღვანელობს.
საჯარო ლექციაზე დასწრება თავისუფალია.