26 ივნ

ბუღალტერიის პრაქტიკული კურსის შემაჯამებელი სესია

26 ივნისს, ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტზე, ბუღალტერიის სწავლების პრაქტიკული კურსის შემაჯამებელი სესია და სერტიფიკატების გადაცემის ღონისძიება გაიმართა.
26 ივნ

სტაჟირება ევროპის ცნობილ ღვინის საწარმოებში

საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში სტუდენტთა საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია - „ღვინო, როგორც სოციალურ-ეკონომიკური განვითარების რესურსი და ქვეყნის იდენტობა“ გაიმართა. ღონისძიება „კონსალტინგისა და ახალი პროფესიების რეგიონული ცენტრის“ ინიციატივითა და ტექნიკური უნივერსიტეტის ბიზნესტექნოლოგიების და აგრარული მეცნიერებებისა და ბიოსისტემების ინჟინერინგის ფაკულტეტების მხარდაჭერით ჩატარდა.
26 ივნ

მივლინების ანგარიში

მიმდინარე წლის 13-20 მაისს ესპანეთში, ქალაქ ბარსელონაში ჩატარდა
მე-7 მულტიდისციპლინარული ფორუმი სოციალურ და ჰუმანიტარულ მეცნიერებებში - MIFS 2019 (http://mforumbarcelona.net). აღნიშნულ კონფერენციაზე გიორგი მორჩილაძეს წარდგენილი ჰქონდა თემა „FACTORS AFFECTING ON MANAGEMENT OF IDEAS GENERATION IN ORGANIZATION”
21 ივნ

საჯარო ლექციების ციკლი

25 ივნისს, 12:00 საათზე, 710ა აუდიტორიაში ნანა ჩიქოვანი წაიკითხავს საჯარო ლექციას თემაზე: "ბრენდის ახალ ბაზარზე შესვლის, გადარჩენის მთავარი ფაქტორები, სტრატეგიები და მაგალითები"
21 ივნ

დასკვნითი გამოცდების ცხრილი

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის 2018-19 სასწავლო წლის მეორე სემესტრის  დასკვნითი  გამოცდების ცხრილი
20 ივნ

მივლინების ანგარიში

2019 წლის 8 მაისიდან 15 მაისის ჩათვლით, სტუ ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის პროფესორები ე. ბარათაშვილი და მ. ჩეჩელაშვილი მიწვეულ იქნენ ხორვატიაში, საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციაში და ტრენინგში მონაწილეობის მისაღებად
ყველა სიახლის ნახვა

საჩვენებელი ლექცია-სემინარული მეცადინეობები

10/03/2018

2018 წლის 26 სექტემბერს ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტზე ახალი სასწავლო წლის დაწყებასთან დაკავშირებით ბიზნესის ადმინისტრირების დეპარტამენტში ჩატარდა ახალგაზრდა პროფესორ-მასწავლებელთა საჩვენებელი ლექცია-სემინარული მეცადინეობები, რომელიც უკვე ფაკულტეტზე ტრადიციად ჩამოყალიბდა. აღსანიშნავია, რომ ასეთი საჩვენებელი მეცადინეობები ხელს უწყობს ფაკულტეტზე ახალგაზრდა კადრების პროფესიულ ზრდას და სწავლების ხარისხის ამაღლებას.